Система обліку публічної інформації (далі – Реєстр) в селищній раді – електронна база даних, що містить інформацію про документи, які знаходяться у володінні апарату Краснокутської селищної ради.

Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення до облікової картки відомостей про документи.

Інструкція з отримання документа, внесеного до системи обліку публічної інформації, шляхом направлення інформаційного запиту

  1. Завантажити систему обліку (Реєстр) публічної інформації, розпорядником якої є Краснокутська селищна рада (далі – Реєстр).
  2. Обрати в реєстрі документ (документи), який (які) Ви хотіли б отримати.
  3. Направити запит на інформацію будь-яким зручним для Вас способом (в електронному вигляді на адресу krkut_ps@ukr.net або письмовому вигляді), вказавши порядковий номер та назву обраного документа.

Реєстр галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів по Краснокутській селищній раді