ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА РОЗРОБКУ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

З метою формування позитивного іміджу Краснокутщини, поширення в Україні та за кордоном позитивних знань про громаду, її історико-культурну спадщину та інвестиційний потенціал, Краснокутська селищна рада оголошує конкурс на розробку комплексного туристичного бренду, що передбачає визначення кращого туристичного логотипу, слогану та корпоративного стилю Краснокутської селищної територіальної громади.

Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність та ідентифікувати край серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об’ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами, словами або без них.

Слоган – гасло, яке легко запам’ятовується та влучно охарактеризовує туристичну привабливість громади.

Корпоративний стиль – загальні елементи брендингу громади, які використовуватимуться при розробці туристичних інформаційних стендів, вказівників, промо-матеріалів та сувенірної продукції.

Конкурсні роботи повинні містити графічні зображення, текстові пояснення, а також супроводжуватися заявою, підписаною автором роботи, про те, що він (вона) у разі перемоги даної конкурсної роботи передає права інтелектуальної власності на конкурсну роботу Краснокутській селищній раді і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоційних цілях.

До конкурсних робіт обов’язково додається заявка з відомостями про автора, що включає: прізвище, ім’я, по-батькові, вік, місце роботи (навчання), місце проживання, контактні телефони та електронну адресу.

Конкурсні роботи подаються на розгляд конкурсної комісії з 11 травня по 01 червня 2021 року за адресою: Харківська обл., смт Краснокутськ, вул. Охтирська, каб. № 46.

Вимоги до конкурсних робіт:

1. Бренд повинен бути оригінальним за ідеєю, змістом та художнім рішенням, які відображатимуть мету і завдання конкурсу.

2. Бренд повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику Краснокутської селищної територіальної громади, ідентифікувати її в інформаційному просторі на регіональному, національному та міжнародному рівнях, створювати позитивний туристичний імідж громади при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів тощо.

3. Логотип несе загальну ідею бренду, також невід’ємною його частиною є слоган та загальний корпоративний стиль.

4. Логотип і слоган повинні бути виконані на двох мовах (українська та англійська).

5. Логотип та слоган повинні відповідати нормам моралі та етики.

6. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією.

7. Логотип повинен бути однаково естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і в чорно-білому (графічному) виконанні.

8. Логотип повинен бути придатний для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо.

9. Конкурсна робота надається у форматі презентації (файл у форматах PDF або Microsoft Power Point). Окремо подається графічне зображення логотипу у форматі jpg роздільною здатністю не менше 800×800 пікселів, розміром не більше 600 КБ.

10. Проект бренду повинен супроводжуватись описом стосовно кожної його складової.

ПЕРЕМОЖЕЦЬ КОНКУРСУ ОТРИМАЄ ГРОШОВУ ВИНАГОРОДУ У РОЗМІРІ 5000 ГРН.