ДО УВАГИ УКРАЇНСЬКИХ ЕКСПОРТЕРІВ: ЩОДО МОЖЛИВОСТІ ВИХОДУ НА КИТАЙСЬКИЙ РИНОК!

Посольством України в Китайській Народній Республіці встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ «JD» (JD.com, Jingdong Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ в китайському сегменті Інтернету за моделлю В2С. За об’ємом транзакцій посідає третє місце серед найбільших глобальних Інтернет-компаній, поступаючись лише Amazon та Alphabet. Кількість активних покупців, що користуються послугами компанії, перевищує 440 мільйонів (більш детальна інформація щодо діяльності “JD” наведена у додатку).

За результатами проведених переговорів досягнуто принципової домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону. Основними перевагами створення Національного павільйону є:

– можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;

– спрощені митні процедури;

– наявність додаткових конкурентних переваг (коли при купівлі одного виду продукції клієнт також переглядає й інші товари, представлені у павільйоні);

– можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.

Вартість користування онлайн-платформою для Національного павільйону складатиме лише 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості, що включає також і рекламу в китайському Інтернет-середовищі.

Крім того, передбачено гарантійний внесок (єдиний для усього Національного павільйону, який залежить від типу товарів, що продаються), кий є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону. Такі умови дають можливість українським експортерам (якщо вони виступатимуть єдиним пулом) за відносно невеликі капіталовкладення вийти на місцевий ринок та розширити власні експортні можливості.