Розпочато кампанію «Молодь вільна від куріння»

Молодіжними організаціями України було розпочато кампанію «Молодь вільна від куріння». Протягом 2019-2021 років промоніторено 250 кав’ярень та ресторанів у містах Харків, Львів, Київ, Луцьк, Дніпро, Херсон щодо дотримання законодавства про заборону куріння у закладах. Виявлено, що у 90% закладів виявлено незаконне куріння тютюнових виробів для електричного нагрівання, у 75 % закладів виявлено незаконне куріння кальянів.

Разом з тим, у цих містах зафіксовано появу великої кількості публічної реклами електронних сигарет, тютюнових виробів для електричного нагрівання, пристроїв для куріння.

Підсумком глобального опитування молоді віком від 13 до 15 років є підтвердження того, що 63 % молоді помічає яскраву рекламу тютюну, що спонукає до початку куріння. Поширеність куріння серед молоді віком 18-30 років зросла у 2020 році у порівнянні з 2019 роком з 27,6 % до 30,4 %. Причиною цього є агресивне поширення реклами тютюнових виробів.

Дослідження свідчать, що в Україні теперішніми споживачами тютюнових виробів 14,9 % учнівської молоді у віці 13-15 років, тобто кожен 6-й учень.